Błędy 17917 i 17980 - auto umarło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greggorr
    Classic
    • 2009
    • 38

    Błędy 17917 i 17980 - auto umarło

    Zią ja na bogato ? Ja na to zbierałem rok a Ty na samochód tyle wydajesz miesiecznie :szeroki_usmiech
    :lol: :lol:
  • cysterniarz
    RS
    • 2008
    • 1887
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    Błędy 17917 i 17980 - auto umarło

    Witam
    Prośba o rozszyfrowanie błędów 17917 i 17980. Szukałem w necie ale nie mogę znaleźć opisu akurat tych dwóch.
    Wyskoczyły one u kolegi w Skodzinie 1,9 tdi AGR –> auto podczas jazdy na biegu (ok. 110km/h) nagle zdechło – zadławiło się i zgasło. Na szafie wyskoczyła pulsująca kontrolka świec żarowych i tak już została. Ponowne uruchomienie auta jest niemożliwe – rozrusznik kręci, odpala na chwilę i po ok. 10s jakby odcinało paliwo i umiera. Przy odpaleniu i wykorzystaniu tych 10s żeby szybko ruszyć jest też niemożliwe, bo przy wrzuceniu 1-ki i nawet lekkim naciśnięciu gazu natychmiast muli i zdycha. Od ok. pół roku wystepowały problemy z odpalaniem jak był ciepły, ale odpalał… aż do wczoraj. Na vagu wyskoczyły błędy j/w. Może coś poradzicie gdzie szukać przyczyny.
    Nie chcę dołować kolegi ale mi to wygląda na pompę wtryskową, mogę się mylić.
    Dzięki za wszelkie info.

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Tyle udalo mi sie znalezc w dokumentacji:
      17917 P1509 Obwód IAT – usterka elektryczna

      Tego drugiego bledu nigdzie nie ma.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • dariuspolo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1168

        #4
        17980 wlacznik magnetyczny dla lewego zawieszenie silnika-N144 - zwarcie do masy

        17917 45FD P1509 zawor stabilizacji obrotow N71 - problem elektryczny

        Tyle mozna bylo wygrzebac, bardzo dziwne bledy, nigdy o nich nie slyszalem.
        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
        Zuzycie paliwa

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          dzięki wielkie
          objawy też mocno porąbane, auto idzie jutro do mechanika i zobaczym. Jak będzie finał to napiszę co było przyczyną choroby.

          Komentarz

          • dariuspolo
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1168

            #6
            cysterniarz, sprawdz jeszcze przekaznik 109 i elektrozawor odcinajacy doplyw paliwa na pompie.
            T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
            SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
            Zuzycie paliwa

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez dariuspolo
              cysterniarz, sprawdz jeszcze przekaznik 109 i elektrozawor odcinajacy doplyw paliwa na pompie.
              to były pierwsze rzeczy które rozgrzebalismy. tu problem niestety nie leży :|
              .
              .
              .
              .
              - Dzisiaj w serwisie boscha zapadł wyrok: wysypał się nastawnik pompy. Za nowy krzyknęli 3200zł :shock:

              Komentarz

              Pracuję...